zgłoszenie 1171/2020/OleOle.pl (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Weronika
https://www.oleole.pl/
Laptop ASUS X509FA-EJ078T
Rękojmia
7304787419
2020-05-05
2020-05-30
Laptop samoczynnie, w losowych odstępach czasu, przechodzi w stan hibernacji podczas pracy na nim (na baterii i na zasilaczu) i "terkocze" wiatraczek. Był dwukrotnie w serwisie Asus, usterki nie zostały naprawione. Podano natomiast fałszywą informację, że sprzęt jest już sprawny. System był reinstalowany, odinstalowane aktualizacje, przywrócono ustawienia fabryczne, to nic nie pomogło.
Wymiana , Inne: zwrot pieniędzy
NIE UZNANO
Nie mam jasnej informacji, czy rękojmia została uznana czy nie. Już po zamknięciu zgłoszenia dstałam jedynie wiadomość, że "nie możemy przychylić się do oczekiwanego sposobu załatwienia reklamacji ze względu na nadmierność kosztów, których wymagałaby wymiana towaru". Zaproponowano mi więc w tym samym mailu naprawę komputera - przy zgłaszaniu rękojmi jednak wyraźnie zaznaczyłam, że nie zgadzam się na naprawę, bo laptop już był dwa razy naprawiany i za każdym razem odsyłano mi tak samo wadliwy sprzęt, co gorsza, za pierwszym razem pomylono zgłoszenia reklamacyjne i komputer był testowany przez serwis pod całkowicie innym kątem niż to, które zgłaszałam. Dziś, 18.06.20 r. sprzęt został do mnie zwrócony, po nielegalnej (!)"naprawie" przez serwis, bo nie wyraziłam zgody na trzecie podejście do naprawy- jest tak samo niesprawy jak był od momentu zakupu. Opiekunka reklamacji unika odpowiedzialności, nie kontaktuje się ze mną, nie odpowiada na monity z call center. Zostałam całkowicie zlekceważona przez ten sklep. Czekam teraz na kontakt z działu reklamacji celem rozwiązania zaistniałego problemu...

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.