zgłoszenie 1165/2020/OleOle.pl (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Sonia
ul. Muszkieterów 15 02-273 Warszawa
Czytnik e-booków InkBook Prime HD
Rękojmia
7304795364
2019-07-28
2020-05-25
Czytnik był podłączany do ładowania w dniu 22.05.2020 (tj. piątek wieczorem). W sobotę rano odłączony od źródła zasilania. Wieczorem chcąc czytać e-book, po włączeniu aplikacji Legimi czytnik się zaciął. Po restarcie ponownie włączył i zawiesił. Po kolejnej próbie pojawiły się pionowe i poziome kreski. Dwukrotnie zmienił się ekran ładowania, czytnik początkowo reagował na włączenie i wyłączenie. W końcu przestał pracować. Po odesłaniu urządzenia do sklepu, reklamację odrzucono z powodu uszkodzenia mechanicznego. Dokonano tego po ekspertyzie firmy ArtaTech z siedzibą we Wrocławiu, która prawdopodobnie odrzuca wszystkie reklamacje z powodu "mechanicznego uszkodzenia". Taka wada mogła powstać na skutek wadliwej baterii bądź słabej jakości materiałów, z którego dane urządzenie jest wykonane. Firma ArtaTech nie przestawiła żadnych dowodów, z którego mogłoby wynikać, że urządzenie zostało przeze mnie uszkodzone. W dniu 15.06.2020 roku drogą mailową, zgłaszam odwołanie od odrzuconej reklamacji, nie zgadzając się z przedstawioną ekspertyzą.
Naprawa
NIE UZNANO

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.