zgłoszenie 1083/2020/OleOle.pl (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Łukasz
https://www.oleole.pl/
Pad do PS4
Rękojmia
7304633217
2020-04-02
2020-04-16
Po około 30 minutach użytkowania pada konsola "widzi", że trigger L2 jest wciśnięty. W rzeczywistości tak nie jest, ponieważ jest on w swojej domyślnej pozycji. Przycisk uruchamia się samoistnie, co uniemożliwia użytkowanie pada
Wymiana
W TOKU
Pad został odesłany do firmy. Od tego momentu cisza. Napisałem do oleole zapytanie o status WYMIANY, jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dodatkowo pad został wysłany do serwisu producenta w celu weryfikacji sprzętu. Sam pracowałem w sklepie sprzedającym sprzęt RTV/AGD i wiem, że takie wymiany odbywały się "od ręki" a wymieniany sprzęt był weryfikowany w naszym własnym zakresie.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.