zgłoszenie 1080/2020/DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

dodał:

Artur
ul. Osmańska 2 02-823 Warszawa
Przesyłka kurierska
Gwarancja
2477/04/20
2020-03-17
2020-04-20
Paczka została nadana 17.03.2020, kurier odebrał ją 18.03.2020 zgodnie z zamówieniem, jednak później nakleił zły list przewozowy, co poskutkowało zaginięciem paczki. Paczka odnalazła się 16.04.2020 w Warszawie, ale nie wiadomo do końca co się z nią działo. 20.04.2020 paczka wróciła do mnie, ale z oznakami odpakowania - taśma zabezpieczająca wnętrze rozcięta, paczka do połowy zawinięta inną folią (nie bąbelkowa jak pierwotnie). Oryginalny karton wrócił w gorszym stanie niż pierwotnie, widoczne rozejścia papieru i ślady po zalaniu(?) - paczka sprawdzana przy kurierze . Osoba kupująca wysyłany przedmiot, zrezygnowała z transakcji w wyniku znaczącego opóźnienia.
Inne: Odszkodowanie za poniesione straty
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.