zgłoszenie 1054/2020/eobuwie.pl S.A.

dodał:

Rafal
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9 66-002 Zielona Góra
buty marki Big Star
Rękojmia
01-494385-20
2019-09-05
2020-04-01
W zgłoszeniu reklamacyjnym wskazano rozklejanie się podeszwy w okolicach pięty oraz pęknięcia szwów w okolicach pięty, szkoda dotyczy zarówno prawego jak lewego buta.
Wymiana
NIE UZNANO
Sprzedawca odrzucił żądanie wymiany obuwia na wolne od wad wskazując:........... " W części pięty oraz w okolicach śródstopia widoczne jest znaczne przetarcie podeszwy. Jest to skutek trącania, ocierania o podłoże a lokalizacja powstałych zmian wskazuje na charakterystykę chodu użytkownika. Wynikiem przetarcia podeszwy jest jej oddzielenie od gumowego otoku. Ścieranie się podeszwy w zetknięciu z podłożem to naturalna zmiana użytkowa, której stopień zależy od takich czynników jak rodzaj podłoża, indywidualne cechy chodu Użytkownika oraz czas użytkowania. Odklejona podeszwa/otok w naturalnym zgięciu stopy to naturalna zmiana użytkowa powstała w wyniku stałego działania sił naprężeń na skutek zbyt dużej przestrzeni/luzu w obuwiu. Niepełne wypełnienie doprowadza do zaginania się cholewki i ocierania co w niniejszym przypadku doprowadziło do trwałych zmian w strukturze materiału. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produkcyjne produktu, a nie uszkodzenia mechaniczne, powstałe w wyniku niszczących czynników zewnętrznych, nieprawidłowego użytkowania czy też nieodpowiedniej pielęgnacji." ..... Sprzedawca całkowicie pominął kwestie szkody szwów. Ponadto wskazał że na uszkodzenie ma wpływ czas użytkowania, w tym konkretnym przypadku był to okres poniżej 6 miesięcy! Zgodnie z obowiązującym kodeksem domniema się, że jeśli wada powstała w okresie do roku czasu, oznacza że istniała już w momencie dokonania sprzedaży. Reasumując, otrzymana odpowiedź jest szablonowa i przede wszystkim bezzasadna.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.