Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 1 (100%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
NOTEBOOK DELL INSPIRON G3 3590 Po włączeniu laptopa pojawiły się na ekranie migające pasy uniemożliwiające korzystanie ze sprzętu. Laptop nie uległ upadkowi ani zalaniu i brak żadnych uszkodzeń mechanicznych na obudowie i ekranie komputera. "Profesjonalny serwis" uznał, że: "zgłaszana wada została zakwalifikowana jako uszkodzenie powstałe w wyniku nieprawidłowej eksploatacji". Tylko tyle, nawet nie wiadomo co się stało i z jakiej przyczyny. Moim zdaniem rozpatrzenie reklamacji jest nierzetelne. Naprawa
NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.