Reklamacje Morele.net sp. z o.o.

  • wszystkie: 2

  • w toku:2 (100%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 0 (0%)

Reklamacja w Morele.net sp. z o.o.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Klawiatura modecom klawiatura przy użytkowaniu samoistnie się wyłącza bez jej odłączania, po podłączaniu jej z powrotem nie ma żadnej reakcji, po kilkunastu próbach podłączania animacja podświetlenia przy włączaniu zacięła się w połowie, i klawiatura nadal nie działa. Uzywałem już skrótu klawiszowego do zresetowania klawiatury z instrukcji obsługi, nadal to samo. Dodam że na USB nie ma żadnego kurzu itp. Klawiatura szwankuje również na innych komputerach. Wskazówka dla serwisującego: Klawiatura działa "w kratkę" Wymiana
W TOKU zobacz
Słuchawki/Sharkoon Skiller SGH1 Lewa muszla słuchawkowa przestała generować dźwięk w sposób prawidłowy. Podczas użytkowania Słuchawek, generowany dźwięk jest początkowo przytłumiony, niemal niesłyszalny; wystarczy jednak niewielka zmiana położenia Słuchawek umieszczonych na głowie osoby z nich korzystającej, aby lewa muszla słuchawkowa w ogóle przestała generować dźwięk. Naprawa
W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.