Reklamacje DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

  • wszystkie: 3

  • w toku:2 (67%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 1 (33%)

Reklamacja w DHL Parcel Polska Sp. z o.o.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Uszkodzona zawartość przesyłki Przesyłka została dostarczona na teren zamkniętej ogrodzonej posesji podczas nieobecności domowników co wskazuje że została przerzucona przez ogrodzenie oraz odbiór podpisany przez osobę o nieznanym mi nazwisku. Została porysowania i pęknięta lakierowana gondola wózka oraz przekrzywiona jego rama co wpływa na właściwości jezdne. Wymiana
W TOKU zobacz
Przesyłka kurierska Paczka została nadana 17.03.2020, kurier odebrał ją 18.03.2020 zgodnie z zamówieniem, jednak później nakleił zły list przewozowy, co poskutkowało zaginięciem paczki. Paczka odnalazła się 16.04.2020 w Warszawie, ale nie wiadomo do końca co się z nią działo. 20.04.2020 paczka wróciła do mnie, ale z oznakami odpakowania - taśma zabezpieczająca wnętrze rozcięta, paczka do połowy zawinięta inną folią (nie bąbelkowa jak pierwotnie). Oryginalny karton wrócił w gorszym stanie niż pierwotnie, widoczne rozejścia papieru i ślady po zalaniu(?) - paczka sprawdzana przy kurierze . Osoba kupująca wysyłany przedmiot, zrezygnowała z transakcji w wyniku znaczącego opóźnienia. W TOKU zobacz
Dostawa-Miska WC ROCA GAP Stłuczenie NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.