Reklamacje Asus Polska Sp. z o.o.

  • wszystkie: 2

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:1 (50%)

  • nie uznano: 1 (50%)

Reklamacja w Asus Polska Sp. z o.o.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Telefon/Zenfone ZE554KL Nie można włączyć urządzenia, nie reaguje ani na podłączenie ładowarki ani kabla usb Naprawa
NIE
UZNANO
zobacz
Laptop Zenbook Problem z ładowaniem baterii; pokazuje że ładuje, ale cały czas jest 0%. Po odłączeniu ładowarki wyłącza się. Naprawa
UZNANO zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.