zgłoszenie 82/2016/Annabelle Minerals (BLM Sp. z o.o.)

dodał:

Gosia
https://www.eshopannabelle.com/pl/
Nie otrzymano zamówienia
Niezgodność z opisem
zamówienie nr VIHWUXXMF
2016-09-30
2016-12-05
Nie otrzymałam zamówienia o wartości 172.2 PLN zapłaconego przelewem przed wysyłką. Sprzedawca twierdzi, że wysłał, przewoźnik (Poczta Polska) twierdzi, że doręczył (i wg sprzedawcy twierdzi, że ma podpis odbiorcy), ale kosmetyki nie dotarły.
Inne: ponowna wysyłka lub zwrot pieniędzy
UZNANO
Reklamację uznano, pomimo niewyjaśnienia sprawy przez przewoźnika. Firma wysłała ponownie zamówienie, które dotarło bezproblemowo.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.