zgłoszenie 692/2019/Topsanit.pl S.C.

dodał:

Marcin
www.topsanit.pl
Elita Ravell Szafka z umywalką 45 biały połysk 166239
wyposażenie mieszkań
Rękojmia
Reklamacja zamówienie 20831
2019-11-05
2019-11-14
Odwołanie do odrzuconej reklamacji, treść wysłanego listu: Szanowni Państwo odwołuję się od wyniku reklamacji z dnia 14.11.2019 na szafkę Ravell z umywalką 45.. Uzasadniam to poniższymi argumentami: Paczka, w momencie odebrania od kuriera nie posiadała jakichkolwiek fizycznych uszkodzeń lub innych wad świadczących o niedelikatnym traktowaniu przesyłki. Z przyczyn niezależnych nie miałem możliwości obejrzeć szafkę wcześniej niż 11.11.2019, mam to udokumentowane zdjęciami z datą i geo lokalizacją. Na reklamacje w firmie kurierskiej jest 14 dni. Na Państwa Infolinii, tzn. pod numerem 12 307 26 20 nie otrzymałem informacji, że mam zgłosić uszkodzenie w firmie kurierskiej, ale żeby stworzyć reklamację do sklepu. Ta informacja jasno mówi, że Państwo zajmą się sprawą. Potwierdzenie rozmowy telefonicznej posiadam w bilingu od operatora komórkowego. Czyżbym został umyślnie wprowadzony w błąd? Zgłoszenie wysłałem do Państwa 9 dnia więc jeszcze mieli Państwo na zgłoszenie 5 dni w firmie kurierskiej, niestety tego Państwo nie zrobili. Nie mogę brać za to odpowiedzialności. Dnia 09.10.2019 zamówiłem u Państwa taką samą szafkę tylko w złym kolorze. Nie było problemów z jej zwrotem. Zwrot zgłosiłem 15.10.2019 czyli 6 dnia. Z racji, że sklep nie chciał wymienić produktu, musiałem złożyć nowe zamówienie. Zwrot został przyjęty bez problemu. Szafka została przeze mnie otwarta tak jak napisałem wyżej 11.11.2019 czyli 4 dnia roboczego. Zdjęcia, które Państwo otrzymali są z tego właśnie dnia. Posiadam oryginały z datą oraz lokalizacją GPS. Zdjęcia, które mi Państwo przesłali nie są żadnym dowodem w sprawie, ponieważ przedstawiają one wygląd zewnętrzny przesyłki, stan umywalki oraz zdjęcie wnętrza pudełka z którego nie da się ocenić rzeczywistego stanu przesyłki w momencie wysyłki. W załączniku przesyłam takie same zdjęcia wykonane przeze mnie jako dowód, że te elementy są takie same jak w momencie wysyłki. Uważam, że faktyczny stan przedmiotu został przez Państwa zatajony, ponieważ nie ma zdjęć przedstawiających stan szafki w momencie wysyłki od Państwa. Szafka nie była w środku odpowiednio zabezpieczona. W środku przesyłki oraz w środku szafki karton z umywalką był zabezpieczony cienkimi kawałkami styropianu, które pozwalają na swobodne przemieszczanie się tego kartonu wewnątrz przesyłki. Półka szafki nie była zabezpieczona w żaden sposób. Sama szafka powinna być umieszczona w folii zabezpieczającej przed podrapaniem, tak przynajmniej było przy moim pierwszym zamówieniu. W tym przypadku szafka nie była wa folii, a sama folia jest podarta oraz była wsadzona wewnątrz szafki. Brak folii zabezpieczającej widać również na Państwa zdjęciach. Pomimo uszkodzenia frontu szafka posiada liczne otarcia i uszkodzenia mówiące, że nie otrzymałem produktu nowego wolnego bez wad. Pomimo śladów używania / braku zabezpieczenia elementy szafki w dolnej części nie trzymają się razem, powstała szczelina. Jest to kolejna wada konstrukcyjna. Również półka jest dość mocno podrapana. W związku z powyższym proszę o uznanie reklamacji produktu i wymianę szafki (niekoniecznie z umywalką). W przypadku kolejnej, bezzasadnej odmowy informuję, że posiadając tak mocne dowody będę ubiegał się o sprawiedliwość w sądzie i obciążę Państwa dodatkowymi kosztami z tego wynikającymi oraz będę ubiegał się o odszkodowanie za szkody moralne. Poniżej przesyłam link do pobrania wszystkich zdjęć w wysokiej jakości. W załączniku przesyłam wybrane zdjęcia. https://seafile.pronet.pl:444/d/a17511b02fc74850bed7/
Wymiana
W TOKU
Sprzedawca, nie dość, że wprowadził kupującego w błąd to jeszcze próbuje go wprowadzić w błąd.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.