zgłoszenie 379/2019/Przyjaciele Kawy Sp. z o.o.

dodał:

Klaudyna
Ekspres do kawy Nescafe Dolce Gusto Jovia EDG250.R
Rękojmia
ZS/14/06/28/2019
2017-12-26
2019-06-28
Wyciekająca woda z podajnika na wodę
Naprawa
W TOKU
Brak profesjonalizmu przy składaniu zgłoszenia reklamacyjnego, sugestie, że ekspres jest zakamieniony i nieprawidłowo użytkowany, nieprawidłowa informacja o terminie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, początkowo sklep nie chciał wysłać kuriera po ekspres i twierdził, że mam to zrobić na własny koszt; kolejne sugestie, że mam sama udać się do gwaranta i groźby że zostanę obciążona za naprawę gwarancyjną, bo uszkodzenie na pewno wynika z mojego zaniedbania; bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta; chaotyczna korespondencja mailowa, nieprzyjemne rozmowy telefoniczne ( aby nie było potwierdzenia na mailu ) z przekazywaniem nieprawdziwych informacji i zastraszaniem; data zakupu ekspresu orientacyjna, gdyż fakturę vat PLORD-7450 dołączyłam do wysłanego ekspresu

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.