zgłoszenie 1839/2021/Huawei

dodał:

Arkadiusz
mobile.pl@huawei.com
Smartband Huawei Colorband A2
Gwarancja
SR320210209103210218
2019-02-25
2021-02-07
Wytarte styki ładowania
Naprawa , Wymiana
NIE UZNANO
Serwis wysłał do mnie informację o wysyłce naprawionego urządzenia, po czym otrzymałem przesyłkę z nienaprawionym urządzeniem. Na infolinii Huawei otrzymałem rozbrajająco żenującą informację,że sms potwierdzający naprawę,który otrzymałem jest wysyłany niezależnie od tego czy urządzenie zostało naprawione, czy nie . Ponadto serwis stwierdził, że urządzenie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i z winy użytkownika. Konsultant Huawei Krzysztof H zapewniał mnie że urządzenie było poddane wnikliwej analizie. Prosiłem o przesłanie wyników analiz (oczywiście nie otrzymałem, bo zapewne ich nie było). Kolejnym kłamstwem Pana konsultanta H było to, że serwis wysłał do mnie informację o kosztorysie naprawy płatnej (której również nie otrzymałem) Podtrzymywał stanowisko serwisu o uszkodzeniu mechanicznym, a na moje pytanie czym jest wg niego uszkodzenie mechaniczne również nie potrafił odpowiedzieć. Nie potrafił również odpowiedzieć w jaki sposób doszło do tego uszkodzenia mechanicznego, bo jak stwierdził serwis nie ma obowiązku takiej informacji udzielać. Innymi słowy dla nich klient jest winny, że założył chiński bubel na rękę (wg serwisu jak widać tak wygląda niewłaściwe użytkowanie smartbanda), a że się urządzenie zepsuło to już nie ich wina. Przestrzegam przed zakupem czegokolwiek sygnowanego marką HUAWEI, ewentualna naprawa/wymiana zepsutego bubla w serwisie tej firmy nie istnieje, a obsługa pseudoserwisu i parakonsultantów to ŻENADA.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.