zgłoszenie 1619/2020/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Rita
Ul. Podkarpacka 26 38-400 Krosno
Laptop Gamingowy Asus
komputery i akcesoria
Gwarancja
7305222602
2020-06-10
2020-09-21
Laptop nie włącza się. Brak reakcji na przycisk ,,power.
Odstąpienie od umowy
NIE UZNANO
W dniu 21.09.2020 roku złożyłam w sklepie RTV EURO AGD znajdującego się na ul. Podkarpackiej 26 w Krośnie reklamację laptopa ASUS ROG Zephyrus GGA502DU-AL025T 15,6"o numerze seryjnym KCNRCV031778526. Była to już trzecia z kolei reklamacja tego urządzenia od dnia zakupu 10.06.2020 r. Zgodnie z Art. 560. § 1. KC. Podczas drugiego zgłoszenia reklamacyjnego towaru na podstawie prawnej rękojmi, powinno być spełnione żądanie kupującego, co nie miało miejsca w moim przypadku. Chciałabym zaznaczyć, że już po trzech dniach od zakupu (10.06.2020) laptop nie chciał się włączyć oraz nie świeciły diody kontrolne. Niestety przez sytuację losową, pierwszą reklamacje złożyłam dnia 04.08.2020 roku bezpośrednio w serwisie producenta, która została zakończona już 11.08.2020 roku. Po odbiorze sprzętu okazało się, że po odłączeniu zasilacza, laptop wyłącza się i nie pracuje na baterii. Zdecydowałam więc złożyć kolejną reklamacje, na podstawie prawnej rękojmi (ustawa z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny) w sklepie, w którym urządzenie zostało zakupione. Drugie zgłoszenie reklamacyjne, któremu nadano numer 7305079961 zostało złożone dnia 13.08.2020 roku przez mojego pełnomocnika Marcina O z oczekiwanym sposobem załatwienia reklamacji odstąpieniem od umowy i zwrotem gotówki. W dniu 27.08.2020 roku otrzymałam od Państwa wiadomość tekstową na numer telefonu podany w zgłoszeniu reklamacyjnym, informującą, że moje oczekiwanie zwrotu gotówki zostaje oddalone i możliwa jest naprawa towaru, na którą się zgodziłam. Dnia 10.09.2020r , zleciłam mojemu pełnomocnikowi Marcinowi O skontaktowanie się z infolinią RTV EURO AGD. Po godzinie oczekiwania na połączenie z konsultantem poinformowano, że laptop jest gotowy do odbioru od dnia 02.09.2020 r.. Mój numer telefonu komórkowego został potraktowany jako stacjonarny i nie było możliwości wysłania przez Sklep wiadomości tekstowej. Podałam również adres e-mail oraz adres pocztowy, więc były inne możliwości kontaktu. Uważam, że od samego początku zostałam jako klient potraktowana niepoważnie. W dniu 19.09.2020 roku odebrałam przedmiot reklamacji i po powrocie do domu podjęłam próbę uruchomienia urządzenia, które się nie powiodło. Laptop nie reagował na przycisk włączania i nie świeciły się diody kontrolne. Dnia 21.09.2020 roku ponownie złożyłam reklamacje o numerze 7305222602, na podstawie prawnej Rękojmia (ustawa z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny), po raz kolejny oczekując zwrotu gotówki. W dniu 05.10.2020 roku otrzymałam wiadomość tekstową na numer telefonu podany w formularzu zgłoszeniowym, której treść informowała, że reklamacja nie może być uwzględniona, ponieważ reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które odpowiada sprzedawca. Zupełnie inne informacje odczytałam tego samego dnia z aplikacji MyASUS, w której zarejestrowałam swoje urządzenie. Serwis wyraźnie podał informacje, że laptop jest ciągle w fazie testów. Jednoznacznie wskazuje to na fakt, że przekazali mi Państwo bezpodstawną decyzję o rzekomo sprawnym stanie urządzenia. Dnia 18.10.2020 roku w aplikacji producenta towaru pojawiła się informacja, że laptop został naprawiony, nadany numer listu przewozowego i odebrany przez kuriera. Tego samego dnia mój pełnomocnik Marcin O zadzwonił na infolinie RTV EURO AGD, by wyjaśnić wszystkie niezgodności. Zapewniono, że niebawem wszystkie rozbieżności w informacjach między serwisem a systemem sklepu RTV EURO AGD zostaną wyjaśnione. Tak się jednak nie stało. 23.10.2020 roku otrzymałam wiadomość tekstową SMS, że towar jest gotowy do odbioru. Skontaktowałam się więc z infolinią, gdzie dostałam informacje o możliwości odbioru urządzenia lub odwołania się od decyzji w sprawie reklamacji. Udałam się również do sklepu, gdzie znajduje się naprawione urządzanie. Pracownik sklepu poinformował mnie, że laptop był naprawiany oraz otrzymałam szczegółowy raport naprawy wystawiony przez serwis producenta towaru. Otrzymując wiadomość SMS dnia 5.10.2020 r. zostałam więc okłamana, że sprzęt jest zgodny z umową i wolny od wad, podczas gdy z aplikacji MyASUS oraz raportu naprawy jasno wynikało, że laptop był uszkodzony. Zgodnie z powyższym oznajmiam, że negatywna decyzja dotycząca reklamacji a przede wszystkim jej uzasadnienie są zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, nie do przyjęcia. Nie zgadzam się z decyzją i jej uzasadnieniem w związku z czym proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji o numerze 7305222602 na podstawie Art. 560. § 1. KC jak na wstępie. Mając na uwadze zachowanie dobrej opinii o produktach Waszej firmy, wnoszę o rzeczowe rozpoznanie niniejszego odwołania.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.