zgłoszenie 1612/2020/Digital Care

dodał:

Renata
Ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa
Telefon Samsung Galaxy S9+
Gwarancja
Brak
2020-11-13
2020-11-13
Otrzymalam telefon po naprawie, pozornie naprawiony. Po wymianie ekranu i obudowy. Okazalo sie ze jednak zostal uszkodzony w serwisie podczas naprawy. Nie znajduje sieci. Nie mozna wykonywac i odbierac polaczen.
Naprawa , Wymiana
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.