• Strona główna
  • Poradnik
  • Wzory reklamacji

Strona główna » Reklamacja obuwia Deichmann, tak firma uznaje reklamacje

Reklamacja obuwia Deichmann, tak firma uznaje reklamacje

deichmann-reklamacja-wzor-pdf-doc-przykladJak napisać reklamację butów Deichmann? Reklamacja Deichmann jest drugą najczęściej zgłaszaną reklamacją w konkurencji marek w Krajowym Rejestrze Reklamacji Czyuzna.pl. Jeżeli zważymy, że reklamacja obuwia jest najpopularniejszą kategorią w reklamacji towaru w Polsce, a Deichmann jest największą siecią obuwniczą świata i drugą największą na rynku polskim – z siecią około 240 sklepów, to wiadomo skąd te zgłoszenia.

Wstęp

SPIS TREŚCI

  • Wstęp
    • Deichmann reklamacja wzór
  • Analiza reklamacji Deichmann
  • Reklamacja obuwia Deichmann – przyczyny, żądania, czas użytkowania
  • Uznana reklamacja Deichmann – jak to zrobić

Aby ułatwić Ci sporządzenie pisma reklamacyjnego do sklepu Deichmann, przygotowaliśmy gotowy do wypełnienia wzór reklamacji obuwia, który pobierzesz poniżej. Pismo spełnia wszystkie wymogi formalne, a co najważniejsze zawiera podstawę prawną, która przełoży się na skuteczność złożonej reklamacji:

deichmann-reklamacja-wzor-pdf-doc-przyklad

Deichmann reklamacja wzór

10.00 PLN – Kupuję dostęp do wzoru Kliknij by zapłacić LUB dodaj kolejny wzór Dodano do koszyka

Analiza reklamacji Deichmann

W niniejszym wpisie przyjrzymy się problemowi reklamacji obuwia Deichmann, szukając drogi do skutecznej reklamacji. Dokonamy krótkiej analizy reklamacji Deichmann zgłoszonych w Krajowym Rejestrze Reklamacji czyuzna.pl i przyjrzymy się czynnikom, które mogą wpływać na skuteczność reklamacji.

Są to rodzaj żądania, czas użytkowania obuwia oraz działania dodatkowe podejmowane przez konsumentów w procesie reklamacyjnym.

Profil firmy Deichmann w czyuzna.pl w październiku 2019 wygląda następująco.

Reklamacja obuwia Deichmann

Reklamacja obuwia Deichmann – profil

Mamy obecnie 19 zgłoszonych reklamacji Deichmann, w tym 8 nie uznanych, 6 w toku oraz 5 zgłoszeń uznanych. Z perspektywy konsumenta najistotniejsze są reklamacje uznane.

Mogą one służyć jako dowód, że warto składać reklamację, ale co ważniejsze mogą wprost posłużyć w piśmie reklamacyjnym jako konkretne przykłady pokazujące, że firma uznała w przeszłości podobny przypadek.

Wtedy sprzedawcy będzie trudniej odrzucić reklamację. Przyjrzyjmy się zatem uznanym reklamacjom w Deichmann.

Reklamacja obuwia Deichmann – przyczyny, żądania, czas użytkowania

Wszystkie 5 uznanych reklamacji dotyczą obuwia. Wśród nich mamy rozklejenia podeszwy, pęknięcie materiały wierzchniego, przetarcie materiału wewnętrznego oraz skrzypienie. Z wyjątkiem skrzypienia, pozostałe to popularne problemy zgłaszane w reklamacjach obuwia.

Wśród żądań mamy, mimo tylko 5 przypadków, szeroki przekrój: dwukrotnie odstąpienie od umowy, naprawę oraz wymianę.

Czas użytkowania w czterech przypadkach jest krótki lub bardzo krótki (0,5 do 2 miesięcy, 5 miesięcy), w jednym natomiast 18 miesięcy, czyli przekracza 1 rok.

Jest to istotne, ponieważ po upływie roku wykazanie faktu, że zgłaszana wada tkwiła w towarze, leży po stronie użytkownika. Innymi słowy, po roku od wydania towaru może być trudniej o uznanie reklamacji w pierwszej próbie, bez odwołań i/lub zamawiania dodatkowych opinii eksperckich.

W badanym przypadku obyło się jednak bez pracy eksperta i użytkownik Rejestru zdołał samodzielnie stworzyć przekonywujące pismo.

Przyglądając się innym aktywnościom użytkowników naszego rejestru, możemy zauważyć, że w trzech z 5 uznanych przypadków reklamacja została wcześniej odrzucona, np. „Nie uznajemy roszczeń reklamacyjnych.Nie stwierdzamy wad, za które odpowiadamy”.

Sklep zmienił jednak decyzję po złożeniu odwołania (raz przy wsparciu rzeczoznawcy). Wszystkie 5 uznanych reklamacji Deichmann natomiast było monitorowane w Krajowym Rejestrze Reklamacji czyuzna.pl.

Monitoring zwiększa szanse na pozytywne zakończenie sprawy, na co wskazują szersze dane, ale trzeba dodać, że wśród monitorowanych i rozstrzygniętych reklamacji Deichmann w Rejestrze czyuzna.pl są również 2 przypadki monitorowane i nieuznane.

Uznane reklamacje Deichmann zestawiamy w tabeli na końcu wpisu.

Uznana reklamacja Deichmann – jak to zrobić

Na bazie 5 uznanych reklamacji nie możemy wyciągać daleko idących wniosków. Podsumujmy jednak:

  • Kilka uznanych zgłoszeń w profilu firmy przy niecałych 20 wszystkich zgłoszeniach, to już dobra informacja. Wszystko wskazuje na to, że Deichmann nie jest „trudny” w obsłudze reklamacyjnej, mamy więc realne szanse na uznanie reklamacji.
  • W przypadku nieuznanej reklamacji jak najbardziej możesz napisać odwołanie (wniosek o ponowne rozpatrzenie reklamacji), bo prawdopodobna jest zmiana decyzji, na co wskazują opisane przypadki.
  • Monitoring reklamacji może zwiększyć szansę na uznanie reklamacji Deichmann.
  • Możesz powołać się na przedstawione uznane reklamacje w swoim zgłoszeniu reklamacyjnym, bądź odwołaniu.

I jeszcze bardziej bezpośredni wniosek-teza:

  • Jest prawdopodobne, że reklamacja rozklejenia podeszwy / przy podeszwie, w pierwszym roku od wydania, z żądaniem naprawy i monitoringiem będzie skuteczna.

Biorąc pod uwagę powyższe wnioski, pamiętaj, że podstawą uznanej reklamacji jest prawidłowo napisane zgłoszenie. Dlatego, jeżeli nie korzystasz z formularza sprzedawcy, to polecamy nasz wpis Jak złożyć skuteczną reklamację – rękojmia.

Jeżeli Twojej reklamacji nie uznano, to może Cię zainteresować Odwołanie od reklamacji wzór

Powyższe wnioski będziemy weryfikować wraz z nowymi pojawiającymi się zgłoszeniami reklamacji Deichmann w Krajowym Rejestrze Reklamacji czyuzna.pl.

Powodzenia!

PS. Każde zgłoszenie pozwala nam lepiej rozumieć przyczyny stojące za decyzjami sprzedawców. Ponadto, zgłoszenia budują statystyki na profilach sprzedawców, wywierając wpływ na marki. Zachęcamy więc do dodawania zgłoszeń uznanych, nieuznanych oraz monitorowania reklamacji w czyuzna.pl.

Tabela. Zestawienie uznanych reklamacji butów Deichmann z rejestru czyuzna.pl

FirmaPrzyczyna reklamacjiŻądanieCzas użytkowaniaInneWynikWięcej
DeichmannWystępowanie uciążliwych dźwięków skrzypienia obuwia podczas jego użytkowania na różnego rodzaju powierzchniachOdstąpienie od umowy2 miesiąceOdwołanie, rzeczoznawca, monitoringUZNANO, odstąpienieLINK
DeichmannW lewym bucie rozklejenie podeszwyNaprawa0.5 miesiącaMonitoringUZNANO, naprawaLINK
DeichmannRozklejenie gumy przy palcach.Naprawa, wymiana0.5 miesiącaMonitoringUZNANO, wymianaLINK
DeichmannPrzetarcie podeszwy, materiału wewnętrznego powodujące prześwit skarpetek, wytarcie zapiętek.Odstąpienie od umowy18 miesięcyOdwołanie, monitoringUZNANO,
odstąpienie
LINK
DeichmannPęknięcie materiału wierzchniego na pięcie w bucie prawym. W bucie lewym zaczyna pękać przy podeszwie.Wymiana, odstąpienie od umowy5 miesięcyOdwołanie, monitoringUZNANOLINK
DeichmannW obu butach pęknięta skóra po wew. stronach przy podeszwie.Wymiana, naprawa, odstąpienie od umowy16 miesięcyMonitoringUZNANOLINK
DeichmannRozklejanie się przy podeszwie na obu butach oraz pęknięcia materiału. Wymiana, odstąpienie od umowy13 miesięcyOdwołanie, monitoringUZNANOLINK
DeichmannRozdarcie na zapiętku w dwóch butach, mimo używania łyżki do butów i właściwego użytkowania obuwia.Naprawa, wymiana2.5 miesięcyMonitoringUZNANOLINK
DeichmannPrzetarcie podeszwy na pięcie obu butów (pojawienie się dziur) oraz pęknięcie materiału na zgięciach palców stopy.Odstąpienie od umowy10 miesięcyOdwołanie, monitoringUZNANO, wymianaLINK
DeichmannPrzetarte zapiętki.Wymiana, odstąpienie od umowy10.5 miesiącaOdwołanie, monitoringUZNANOLINK
DeichmannWystające metalowe elementy w środku buta ranią stopy.Odstąpienie od umowy1 miesiącMonitoringUZNANOLINK
DeichmannPęknięta podeszwa w prawym bucie. Odstąpienie od umowy16.5 miesięcyOdwołanie, monitoringUZNANO, wymianaLINK
DeichmannRozprucie na szwie, strzępi się brzeg wzmocnień, wytarta zapiętka w lewym bucie Odstąpienie od umowy9.5 miesiącaMonitoringUZNANOLINK
DeichmannNiszczenie butów od wewnątrz tj. pod wkładkami, wkładki odklejają się.Wymiana2 miesiąceMonitoringUZNANO, naprawaLINK

Podobne tematy:

  • Odrzucenie reklamacji WZÓR
  • Protokół uszkodzenia przesyłki WZÓR
  • Reklamacja obuwia CCC wzór
  • Reklamacja telefonu WZÓR
  • Reklamacja usługi WZÓR
  • Opublikowano przez czyuzna.pl
  • Dnia: 12 września 2019
  • 10 Komentarzy

10 Comments

Iza
  • lip 8 2020
Czy jeśli jeden z butów obciera mnie na pięcie, to mogę złożyć reklamację? Przy innych butach taki problem nie występuje, więc to raczej nie wina użytkowania. Zaznaczę też, że w tych butach nigdy tuż nie biegałam, jedynie chodziłam
A
  • sie 14 2020
A mi dzisiaj Deichmann odrzucił reklamację butów. A buty (japonki) nie nadają się do chodzenia, bo mają takie metalowe kółko, które podczas chodzenia uderza w palec i jak tarka ścierają z niego ostrą krawędzią skórę. Super, nie? Widocznie skrzypienie podczas chodzenia to ważniejsza wada niż uszkadzanie palca podczas chodzenia :(
Deichmann
  • lis 5 2020
Ja kupiłam córce 2 pary butów w jednej po nie całym miesiącu odklejily się czubki mogę zareklamować? Jak gdzieś indziej kupujemy np w decathlon to się nie psują dziecko z nich wyrasta a tu znowu problem
ewelina90w
  • lut 15 2021
Dno! jakość porażka - cena nie adekwatna do b.niskiej jakości. Reklamacja oczywiście odrzucona. Nigdy więcej Daichmana!!!
anna
  • lut 16 2021
Złożyłam reklamacje w sklepie dechman botki zakupiłam 29 list.2019r.nie używałam przez zimowe miesiące bo nie były ocieplane zauważyłam ze przecierają się zapiętki, złożyłam reklamacje niestety nie uznano nie wiem dlaczego opinie wydaje kierowniczka miałam dość nacisków ze strony tej pani zabrałam buty szewc zrobil za 40 zl w sklepie deichmann nie kupie juz butów nawet za 2 zl
Grzesiek
  • mar 8 2021
Chciałem złożyć odwołanie od nieuznanej reklamacji w MARTES SPORT, ale kierownik sklepu odmówił przyjęcia i skierował nas do Rzecznika Praw Konsumenta. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, że sklep odmówił przyjęcia odwołania, czy wogóle mają do tego prawo?
Wygryzione pięty
  • cze 6 2021
Czy mogę reklamować buty które po 1h noszenia obtarły mi pięty (do krwi) i zafarbowała mi stopy?
Monia
  • lip 16 2021
Witam prawy but z lewej strony na krawedzi przy pierszym oczku(nie żywanym)od sznurowki pęk materiał(poszarpany) na szer 1 cm.widac kolejne warstwy gąbkę i materiał z któdego jest but. Brzydko to wyglada. Adidasy.Czy to podlega reklamacji?
Mira
  • sie 14 2021
Niedawno kupiłam mężowi sandały Fila i okazało się po tygodniowym użytkowani że mąż dostał od nich okropnego uczulenia na stopach.Nogi ma w ogromnych czerwonych plamach .Czy w takiej sytuacji mogę składać reklamację?
Pawel343
  • paź 24 2021
Witam mi nie uznali reklamacji napisali ze złe były chodzone buty synowi kupiłem 4 miesiące temu nie wiem czy worki miałem mu ubrać na buty żeby nie przetarły się ale już na pewno w tym sklepie nic nie, kupię pozdrawoam
Najnowsze wpisy
  • Jak zorganizować wymianę prezentów w rodzinie lub wśród znajomych?
  • Odpowiedź na reklamację WZÓR
  • Odrzucenie reklamacji WZÓR do wypełnienia
  • Protokół uszkodzenia przesyłki WZÓR
  • Reklamacja do biura podróży WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja bez paragonu CZY jest możliwa w 2021 roku?
  • Reklamacja usługi fryzjerskiej wzór
  • Czas rozpatrzenia reklamacji [TERMIN w 2022]
  • Zwrot towaru zakupionego przez internet WZÓR
  • Reklamacja usługi kosmetycznej WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja mebli WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja usługi WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja okien WZÓR do wypełnienia
  • Brak odpowiedzi na reklamację – co dalej?
  • Uznanie reklamacji WZÓR do wypełnienia!
  • Wzór reklamacji towaru uszkodzonego 
  • Reklamacja telefonu WZÓR do wypełnienia
  • Co zrobić, gdy reklamacja została odrzucona? WZÓR odwołania
  • Reklamacja montażu drzwi – wzór, przykład, opis
  • Wygięty telefon Huawei – reklamacja i co dalej
Reklama

Uznana reklamacja odzieży - o czym pamiętać (wzór + przykłady)

Previous thumb

Wygięty telefon Huawei - reklamacja i co dalej

Next thumb
Scroll
Najciekawsze artykuły
  • Co zrobić, gdy reklamacja została odrzucona? WZÓR odwołania
  • Reklamacja montażu drzwi – wzór, przykład, opis
  • Wygięty telefon Huawei – reklamacja i co dalej
  • Reklamacja obuwia Deichmann, tak firma uznaje reklamacje
  • Uznana reklamacja odzieży – o czym pamiętać (przykłady)
  • Skrzypiące buty i uznana reklamacja? To możliwe!
  • Reklamacja obuwia sportowego – sprawa sądowa
  • Jak złożyć reklamację usługi kurierskiej – wszystkie przypadki
  • Reklamacja obuwia CCC, tak firma uznaje reklamacje – 10 przykładów
  • Reklamacja uszkodzonej przesyłki WZÓR
  • Informacje o danych osobowych (RODO)
  • Polityka Cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
©2018-2021 Czyuzna.pl REDAKCJA Czyuzna.pl: Energetyka 2/18 62-510 Konin woj. wielkopolskie. WYDAWCA i ADMINISTRATOR DANYCH: Grzegorz Szwaciński NIP: 665-259-59-85 REGON: 369166329