• Strona główna
  • Poradnik
  • Wzory reklamacji

Strona główna » Reklamacja obuwia CCC, tak firma uznaje reklamacje – 10 przykładów

Reklamacja obuwia CCC, tak firma uznaje reklamacje – 10 przykładów

Reklamacja CCC jest najczęściej zgłaszaną reklamacją w Krajowym Rejestrze Reklamacji czyuzna.pl. Nie jest to dziwne, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że CCC jest największym w Polsce sprzedawcą obuwia, a dodatkowo kategoria reklamacja obuwia odpowiada za prawie 40% wszystkich porad jakich udzielają rzecznicy praw konsumenta w Polsce.

Wśród reklamacji obuwia CCC zgłoszonych w czyuzna.pl nie brakuje również, tak tak, uznanych reklamacji. Ponieważ chcemy, żeby Twoja reklamacja także została uznana, w niniejszym artykule analizujemy 11 pozytywnie rozpatrzonych reklamacji CCC zgromadzonych w naszej bazie.

Przyglądamy się wadom, żądaniom, okresowi użytkowania, oraz innym działaniom podjętym przez konsumentów. Poszukujemy odpowiedzi na pytanie – jak to zrobić, żeby mieć uznaną reklamację CCC.

Obecny profil CCC w czyuzna.pl wygląda następująco:

Rys. Reklamacje CCC – profil

I jeszcze ważna uwaga – jeżeli znajdziesz wśród niżej opisanych zgłoszeń przypadek podobny do swojego, możesz go wprost wskazać w zgłoszeniu reklamacyjnym, a Twoje szanse na uznanie powinny znacznie wzrosnąć. Pełne zestawienie reklamacji butów CCC znajdziesz w tabeli na końcu artykułu.

Reklamacja CCC – przyczyny uznanych zgłoszeń

SPIS TREŚCI

  • Reklamacja CCC – przyczyny uznanych zgłoszeń
  • Czas użytkowania obuwia przed uznaną reklamacją
  • Uznana reklamacja CCC – żądania
  • Reklamacja butów CCC – działania dodatkowe
  • Uznana reklamacja CCC – jak to zrobić

10 z 11 zgromadzonych reklamacji CCC dotyczy problemów z podeszwami, głównie są to odklejenia, ale też przetarcia i pęknięcia obuwia.

Zestawianie przyczyn uznanych reklamacji butów CCC:

  • przetarcie, dziura;
  • odklejenie podeszwy;
  • odklejenie podeszwy, rozprucie na szwie;
  • poprucie wewnętrznej i zewnętrznej strony cholewki, przebarwienia;
  • odklejenie;
  • pęknięcie podeszwy;
  • rozerwanie/pęknięcie materiału wierzchniego przy zgięciach, odklejenie podeszwy, przetarcia skóry w okolicy pięty w warstwie ozdobnej, wybrzuszenie skóry na czubku;
  • pęknięcie obcasa powyżej fleka;
  • pęknięcia podeszwy, pęknięcia otok podeszwy, odklejanie się podeszwy, uszkodzenie skóry w miejscu odklejenia;
  • odklejenie podeszwy, uszkodzone lico, odkształcenie wyściółki;
  • cholewka, rozerwanie materiału przy podeszwie, puszczenie nitki zewnętrzną stroną buta.

Czas użytkowania obuwia przed uznaną reklamacją

  • Zgłoszenie do 1 roku użytkowania: 7
  • Zgłoszenie powyżej 1 roku użytkowania: 4

Analizujemy, jaki wpływ ma czas użytkowania na szansę uznania. W szczególności granica 12 miesięcy od wydania towaru ma w reklamacji towaru (z tytułu rękojmi) istotne znaczenie, ponieważ w pierwszym roku występuje domniemanie, że wada istniała w chwili wydania towaru.

W tym okresie sprzedawca powinien wykazać, że wada nie ujawniła się z przyczyn leżących po stronie produktu. Po 1 roku powyższe domniemanie nie występuje.

W 7 analizowanych przypadkach czas między zakupem a zgłoszeniem reklamacji obuwia (ostatniej) wynosi mniej niż 12 miesięcy, a w 4 przypadkach powyżej 12 miesięcy.

W dwóch reklamacjach uznanych po 12 miesiącach użytkowania były to kolejne złożone reklamacje tego obuwia (trzecie, czwarte), czyli CCC uznało roszczenia klienta kilkukrotnie. Nie wiemy jednak kiedy miało miejsce pierwsze zgłoszenie.

Przypominamy, że zgodnie z ustawą kodeks cywilny w przypadku kolejnej reklamacji tego samego produktu, gdy wada jest istotna, możemy żądać odstąpienia od umowy i sprzedawca jest zobowiązany to żądanie spełnić. Tak właśnie zakończyły się te zgłoszenia.

Z analizy zgłoszeń można ostrożnie wnioskować, że reklamacje złożone w 1. roku użytkowania mają większą szansę na uznanie.

Uznana reklamacja CCC – żądania

Wybór żądania może mieć decydujący wpływ na skuteczność reklamacji. Przykładowo, zgodnie z kodeksem cywilnym, konsument ma prawo żądać odstąpienia od umowy tylko w przypadku wady istotnej. Więcej o wyborze żądania w reklamacji znajdziesz tutaj: Reklamacja z tytułu rękojmi wzór

Wśród uznanych reklamacji CCC mamy:

  • żądanie wymiany lub naprawy obok odstąpienia, lub obniżenia ceny: 7 przypadków,
  • żądanie odstąpienia od umowy (bez naprawy lub wymiany): 4 przypadki (w tym 2 jako kolejne zgłoszenia).

W analizowanych reklamacjach butów przewagę mają te, w których sprzedawcy dano możliwość naprawy lub wymiany.

Można się zatem pokusić o tezę, że łatwiej o uznaną reklamację CCC, jeśli żądamy wymiany, lub naprawy zamiast zwrotów pieniężnych (odstąpienie od umowy, lub obniżenie ceny). To założenie będziemy weryfikować w przyszłych analizach.

Reklamacja butów CCC – działania dodatkowe

Opisy w uznanych reklamacjach butów pozwoliły nam również przyjrzeć się, co poza złożeniem reklamacji zrobili nasi użytkownicy, żeby mieć uznaną reklamację.

Okazało, że uznana reklamacja w CCC wymaga więcej niż złożenie zgłoszenia reklamacyjnego do sklepu i wypełnienia formularza. Każdy przypadek uznanej reklamacji butów CCC w bazie czyuzna.pl wymagał przynajmniej jednej dodatkowej aktywności:

  • złożenia odwołania od reklamacji / wniosku o ponowne rozpatrzenie reklamacji (aż 7 z 11 przypadków),
  • wsparcia rzecznika praw konsumenta,
  • opinii niezależnego rzeczoznawcy,
  • 9 z 11 uznanych reklamacji obuwia CCC było też monitorowane przez nasz serwis.

Uznana reklamacja CCC – jak to zrobić

Z naszych obecnych danych i powyższej analizy wynika, że

  • 10 z 11 uznanych reklamacji obuwia dotyczyła problemów z podeszwą,
  • w 7 z 11 przypadków uznano reklamacje złożone w pierwszym roku użytkowania,
  • również w 7 z 11 przypadków uznano reklamacje z żądaniami wymiany lub naprawy,
  • w 11 na 11 przypadków uznano reklamacje, które były wsparte dodatkowymi działaniami.

Bezpiecznie jest więc podsumować, że aby mieć uznaną reklamację butów CCC musisz się dodatkowo postarać. Jest to jedyna cecha wspólna wszystkich uznanych zgłoszeń.

Jeżeli Twoja reklamacja została odrzucona, bądź gotów na napisanie wniosku o ponowne rozpatrzenie, skorzystanie z pomocy rzeczoznawcy, rzecznika praw konsumenta, bądź rozważ monitoring.

Natomiast w przypadku pierwszej reklamacji możesz włączyć do gry markę sprzedawcy, monitorując reklamację. Wtedy sprzedawca rozpatruje nie tylko Twoje zgłoszenie, ale też wartość swojej marki.

Pamiętaj, że każdą z niżej przedstawionych uznanych reklamacji CCC możesz wykorzystać bezpośrednio w swoim zgłoszeniu, jeżeli masz do czynienia z podobnym przypadkiem. Wtedy dodatkowo zmotywujesz sprzedawcę do uznania swoich roszczeń.

Niezależnie od obranej drogi należy pamiętać o złożeniu swojej reklamacji zgodnie z wymogami formalnymi, czy też z żądaniem, które zwiększa szansę na pozytywne rozpatrzenie.

Powodzenia!

PS.

Każda dodana do czyuzna.pl reklamacja pozwala nam lepiej zrozumieć, dlaczego reklamacje są uznawane, bądź odrzucane przez sprzedawcę. Każde zgłoszenie buduje też statystyki sprzedawcy na portalu, wpływając na jego markę.

Zachęcamy więc do dodawania reklamacji do czyuzna.pl, zarówno tych już rozstrzygniętych jak i w toku (monitoring). Nowe dane pozwolą nam na dalsze analizy polityki reklamacji sprzedawców.

Tabela. Zestawienie uznanych reklamacji butów CCC z rejestru czyuzna.pl

FirmaPrzyczyna reklamacjiŻądanieCzas użytkowaniaInneWynikWięcej
CCC SAPrzetarcie i dziura na obu butach (na podeszwie), po krótkim okresie użytkowania, nieco ponad 2 tyg.od zakupuNaprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
< 1 miesiącRzecznik, rzeczoznawcaUZNANO, OdstąpienieLINK
CCC SAodklejenie podeszwy w prawym bucieNaprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
9 miesięcyMonitoringUZNANO, NaprawaLINK
CCC SAButy były reklamowane dwa razy. Pierwsza wada po jednym dniu użytkowania -odklejenie podeszwy. Kolejna po jakimś tygodniu od naprawy - odklejenie podeszwy i rozprucie na szwie L i P.Naprawa
Wymiana
Obniżenie ceny
Odstąpienie od umowy
1 miesiącOdwołanie, monitoringUZNANOLINK
CCC SApoprucie na wewnętrznej i zewnętrznej stronie cholewki w prawym bucie przebarwienia skóry Odstąpienie od umowy 23 miesiące4. reklamacja botków były już 3 naprawy, monitoringUZNANO,
Odstąpienie
LINK
CCC SAOdklejenie prawy i lewy but czubek, śródstopie, pięta,Odstąpienie od umowy 13 miesięcy3 reklamacje, odwołanie, monitoringUZNANO, Odstąpienie LINK
CCC SAPęknięcie podeszwy w śródstopiu w lewym i prawym bucieNaprawa , Wymiana , Odstąpienie od umowy 2 miesiąceMonitoringUZNANO, wymianaLINK
CCC SARozerwanie/pęknięcie materiału wierzchniego w okolicy śródstopia przy zagięciach w lewej półparze. Poza tym odklejenie podeszwy (obie półpary), przetarcia skóry w okolicy pięty w warstwie ozdobnej w obu półparach oraz wybrzuszenie skóry na czubku w lewej półparzeOdstąpienie od umowy 14 miesięcyPonowne rozpatrzenieUZNANO, OdstąpienieLINK
CCC SAPęknięcie obcasa powyżej fleka w prawym bucie.Wymiana , Odstąpienie od umowy > 12 miesięcyOdwołanie od decyzji, monitoringUZNANOLINK
CCC SAPęknięcia podeszwy, pęknięcia otok podeszwy, odklejanie się podeszwy, uszkodzenie skóry w miejscu odklejeniaWymiana, odstąpienie od umowy 1 miesiącOdwołanie od decyzji, monitoringUZNANOLINK
CCC SAOdklejenie podeszwy, uszkodzone lico, odkształcenie wyściółki.Wymiana , Odstąpienie od umowy 7 miesięcyOdwołanie, rzecznik,
Monitoring
UZNANO, wymianaLINK
CCC SACholewka Rozerwanie materiału przy podeszwie oba buty. Puszczenie nitki zewnętrzną strona butaOdstąpienie od umowy 7 miesięcyMonitoringUZNANO, odstąpienieLINK

Może Cię także zainteresować:

  • Co zrobić, gdy reklamacja została odrzucona
  • Reklamacja obuwia – o czym pamiętać składając reklamację
  • Odrzucenie reklamacji WZÓR
  • Protokół uszkodzenia przesyłki WZÓR
  • Reklamacja bez paragonu
  • Opublikowano przez czyuzna.pl
  • Dnia: 23 grudnia 2018
  • 36 Komentarzy

36 Comments

Roman
  • paź 23 2019
Reklamowałem w CCC buty firmy Lasocki z powodu odprucia nitki wokół podeszwy i przetarły się wkładki w srodku Reklamowane buty odebrałem w CCC ale wkładki nie zostały naprawione,pani ekspedietka powiedziała,żebym sobie kupił nowe,ale ja postawiłem na swoim i czekam zareklamowałem drugi raz Moja uwaga,to Firma Lasocki produkuje buty tak samo jakosciowo jak w Chinach .Ale szukajcie i promujcie wyroby produkowane,a moze tylko sprzedawane przez Polskie Firmy
lols
  • lis 25 2019
Ja reklamowałem buty zimowe Lasockiego za 280zł po 3,4 miesiąca wewn. buda wyszedł na pięcie drut i bardzo kaleczył nogę, byłem pewien ze to tylko formalność - odmówili naprawy bo niby buty były niewłaściwie użytkowane. smiech. Ostatni raz kupiłem tam cokolwiek
    czyuzna.pl
    • lis 27 2019
    Proszę się nie poddawać i złożyć odwołanie!
Klaudia
  • lis 29 2019
Kupiłam buty lasockiego za 280 zł pochodziłam w nich tydzień i mnie obcieraly okazało się że szew we wnatrz obuwia na pięcie jest grubszy i obciera piete złożyłam reklamację która została oczywiście nie uznana. Najwidoczniej ccc nie uznaje z tego co widać ŻADNYCH REKLAMACJI i po co wogole jest taka opcja jeżeli są ciągle odrzucane. W innym sklepie miałam to samo i odrazu buty zostały wymienione bo to wada fabryczna, sprzedają obuwie które nie nadają się do sprzedaży
Klientka
  • gru 1 2019
W dniu 16 października 2019 zakupiłam obuwie - botki WS1119-02- marki nie wymienię (aby nie robić antyreklamy) w sklepie CCC Kwidzyn na ulicy Chopina. Podczas pierwszego użytkowania obuwia poza sklepem i przejściu po chodniku okazało się, że dźwięk wydawany przez obcasy jest różny, co od samego początku budziło moją frustrację oraz doprowadziło do uwagi nieznajomego przechodnia(!), że chyba któryś but mi się zepsuł!! Przypuszczam, że przyczyną różnego odgłosu obcasów podczas chodzenia jest albo jakaś wada materiałowa obcasów albo nierówne puste przestrzenie w odlewie obcasów lub do jakiejś pustej przestrzeni w obcasie dostało się jakieś zanieczyszczenie podczas procesu produkcyjnego CO NIE JEST PRZECIEŻ MOJĄ WINĄ!!! Nawet zasugerowałam to Pani, która uznała moją reklamację za niezasadną. W odpowiedzi na pierwszą reklamację dostałam uzasadnienie odmowy, że obuwie zostało sprawdzone pod względem "konstrukcyjno-technologicznym", jak również informację bezpośrednio od Pani "analizującej" wadę, że nie stwierdzono wady na którą reklamowane były buty - spytałam co to oznacza? Otrzymałam takie właśnie wyjaśnienie (od "wykwalifikowanego" pracownika oceniającego obuwie pod kątem reklamacji tj. różnej dźwięczności obcasów podczas użytkowania obuwia) dotyczące mojego pytania o to jak przeprowadzono takową weryfikację Pani powiedziała, że zakupione przeze mnie obuwie oceniała wizualnie(!) i nie stwierdza nieprawidłowości jak również, że nie będzie chodziła w tym obuwiu aby sprawdzić jaki dźwięk wydają obcasy by potwierdzić wadę - i co najmniej nie było to uprzejmie powiedziane. Nie mniej otrzymuję cały czas informację, że reklamacja jest niezasadna! W kolejnym uzasadnieniu do odrzucenia reklamacji otrzymałam sugestię, że "istnieje możliwość przymiarki w domu" czyli mam rozumieć, że w nowozakupionych butach miałam pochodzić w domu i wtedy je ewentualnie zwrócić jako nieużywane lub wymienić!!! W moim odczuciu jest to kompletny brak szacunku wobec klienta oraz brak profesjonalizmu w ocenie wady obuwia. Uważam za niedopuszczalne sugerowanie Klientowi aby pochodził najpierw w zakupionych butach w domu bo tego typu buty zgodnie z przeznaczeniem powinny być użytkowane głównie na zewnątrz. Tak P.S. to nie mam nic przeciwko żeby Pani nie chodziła w moim obuwiu, więc może "wykwalifikowany" pracownik do oceny reklamacji powinien się w tej kwestii dokwalifikować aby wiedzieć jak oceniać tego typu reklamacje BO BUTY TO NIE TYLKO EFEKT WIZUALNY. Poza tym odnoszę wrażenie, że "wykwalifikowany" nie oznacza rzetelny skoro nie potrafi ocenić wady zgodnie do jej kwalifikacji (wzrok, jak Pani od reklamacji zauważyła służy do oceny wizualnej, natomiast akustyka (- dźwięki) to raczej za pomocą słuchu bym oceniała, albo CCC celowo nie wyposażył swoich wykwalifikowanych rzeczoznawców w narzędzia do możliwości wykonania analizy pod kątem takiej właśnie reklamacji :( Muszą być jednak jakieś inne sposoby oceniania takich wad, ja "wykwalifikowanym" specjalistą w tej kwestii nie jestem ;) a moje odwołanie znów "niezasadne"... :( Podsumowując nowe buty były używane raz i od ponad miesiąca trwają moje potyczki ze sklepem... Nie są to pierwsze moje zakupy w tej "sieci" i pewnie nie ostatnie ale od dziś jeżeli będę zamierzała kupić jakiekolwiek obuwie w CCC to przetestuję je w sklepie również pod kątem trzeszczenia, skrzypienia, stukania obcasów i temu podobnych dźwięków o ile sklep zagwarantuje mi taką możliwość bo ciągła muzyka, która wydobywa się z głośników w tym sklepie może mi to skutecznie uniemożliwić :( Dlatego tylko 2 gwiazdki za jakość usługi Mam również nadzieję, że moja opinia zachęci innych klientów do porządnej analizy obuwia przed jego kupnem oraz rzuci światło na proces reklamacji w CCC
Karolina
  • gru 2 2019
Po 14 dniach od zakupu obuwia ocieplonego jesienno/zimowego, zaimpregnowane przed pierwszym założeniem i noszonych może 7x, po pierwszym deszczu przemókł prawy but, od razu poszłam je zareklamować bo nie są to buty letnie nieprzygotowane na takie warunki, reklamacja nie została uznana a mnie posadzono o niewłaściwe użytkowanie butów i zaznaczono, ze tylko kalosze nie przemykają... Jestem zażenowana tą sytuacją i będę składać odwołanie
Pawel
  • gru 4 2019
Zakupiłem buty lasockiego dn 22.10.19. Poniecalym miesiacu odkleila się podeszwa buta prawego. Po złożeniu reklamacji dn 20.11.19 po 8 dniach uzyskałem odpowiedź negatywna iż uszkodzenia takich rozmiarów powstały w wyniku dalszego użytkowania pomimo powstania pierwszych oznak. Reklamacja złożona zaraz po stwierdzeniu nieprawidłowości. Przez wiele lat kupowałem te markę w tej sieci przez ostatni rok może z 8 par. Po takim potraktowaniu nikomu nie polecam ani marki ani sklepów tej sieci. Postawa zenujaca. Omijać z daleka.... Jutro złożę pismo o odstąpienie od umowy inaczej skieruje sprawę do Rzecznika.... Przestrzegam konsumentów
    czyuzna.pl
    • gru 5 2019
    Witaj, opisz swoją sytuację (w tym to co napisałeś tutaj) w odwołaniu od negatywnej decyzji, monitoruj i spodziewaj się pozytywnego rozstrzygnięcia! Choć oczywiście niczego nie możemy zagwarantować, to Twój przypadek nie wygląda na bardzo trudny. Powodzenia!
Kinga
  • gru 13 2019
Ja kupiłam buty zimowe i miałam je na stopach 2 razy i to w kościele! po powrocie zauważyłam że w jednym miejscu na lewym bucie od wewnętrznej strony jest jakby przebarwienia przetarlam to miejsce sucha szmatką i okazało się że jest tam ukryty namalowany defekt skóry i skóra się odbarwia. Zareklamowalam buty i dostałam odmowę że to ja mechanicznie je uszkodziłam. No parodia buty pachną nowością ani zagiecia nie ma a taka odmowa
Adam
  • gru 23 2019
Takich informacji szukałem. Ciekawy blog.
Sylwia
  • sty 2 2020
Witam, zakupiłam na imprezę Sylwestrową szpilki 30.12.2019 i już w trakcie imprezy 31.12.2019 zauważyłam że parę ozdobnych „brylancików” (nie umiem tego inaczej określić) odpadło, po powrocie do domu zauważyłam że jest ich więcej głównie na lewym bucie, czy jest jakaś szansa na naprawę bądź wymianę? Miał ktoś taki przypadek ? Dziękuje
    czyuzna.pl
    • sty 10 2020
    Zapewne jest szansa, w końcu kupując szpilki liczysz w dużej mierze na ich walory estetyczne, które uległy pogorszeniu po takich ubytkach. Powodzenia!
D
  • sty 4 2020
Kupiłam buty lasockiego za 200 zł, Pani w kasie powiedziała, że mam 7 dni na zwrot. Przyszłam oddać 5 dnia. Nie przyjęła bo powiedziała że w nich chodziłam. Już nigdy nie zaufam marce ccc oszukali mnie przy kupnie, nikt mi nie mówił o warunkach zwrotu, żadnej informacji w sklepie też nie było . Pani przy kasie poinformowała mnie że mogłam sobie w Internecie poszukać...
    czyuzna.pl
    • sty 10 2020
    Rozumiemy rozgoryczenie, bo to trochę niespodziewany obrót sprawy. Warto jednak zwrócić uwagę, że sprzedawca w ogóle nie ma obowiązku umożliwiać zwrotu towaru. Jest to działanie proklienckie, ogólnie pozytywnie wyróżniające sprzedawcę. W praktyce możliwość zwrotu ma po prostu pozwolić na przymierzenie obuwia w domu. Zwrotowi podlega zwykle towar, który jest pełnowartościowy i nie nosi oznak użytkowania.
mała
  • sty 20 2020
W październiku 2019 r kupiłam w CCC w Gdańsku półbuty marki GOSOFT pochodzilam w nich niecałe 2 m-ce i wytarła się podszewka wewnątrz buta robiąc rany na palcu Zareklamowałam obuwie i po dwóch tyg dostałam odmowę "WYTARCIE SKÓRY PODSZEWKOWEJ JEST NATURALNYM PROCESEM ZUŻYWANIA SIE MATERIAŁU NARAŻONEGO NA DZIAŁANIA POTU SOLI WILGOCI I PRACY STÓP W OBUWIU " Ponowiłam reklamację i znowu dostałam odmowę Jak pisałam wyżej w obuwiu chodziłam niecałe 2-mce Jest to naciąganie klienta. W moich butach nie mogę chodzic bo robią rany na palcach szewc ich nie naprawi a więc do smieci 160zl i po nowe buty Przestrzegam Zanim kupicie buty w CCC to się zastanowcie
Natka
  • sty 21 2020
Kupiłam buty w październiku po tyg odpadła podeszwa naprawili po 2dniach od naprawy odpadły obie po miesiącu czekania odesłali mi buty nie naprawione z uzasadnieniem że takie szkody powstają mechanicznie po paru minutach chodzenia czyli mam się liczyć z tym że kupię i mają się zepsuć? 3raz mi nie przyjęli butów kazali pisać do rzecznika..
    czyuzna.pl
    • lut 5 2020
    Czy reklamacja była monitorowana u nas?
Ala
  • lut 13 2020
Kilka razy reklamowałam buty w CCC i kilkakrotnie odmówiono mi uznania reklamacji z uwagi na złe użytkowanie. żenujące. Tym razem buty sprandi przy szwach z boku - buty za 120 zł więc nie znowu takie najtańsze - zrobiły się dziury więc pytam się jak one były niewłaściwie użytkowane, czy wsadzałam tam patyk, długopis czy co? Pomijam fakt, że prawie w każdych butach typu adidas przecierają się wewnątrz pięty. Za każdym razem dostaję odpowiedz, że źle dobrany rozmiar lub zle użytkowane. Brak mi już slow, tym razem nie popuszczę i pójdę do rzecznika.
Ala
  • lut 13 2020
Buty kupione jesienią nie wytrzymały nawet 3 m-cy. A reklamacja bezzasadna. Nie mam słow.
Magda
  • lut 16 2020
W trakcie gwarancyjnej naprawy obuwia, zostały one uszkodzone. Nie odebrałam butów w salonie ccc, złożyłam odwołanie. Naprawa uszkodzenia trwa już trzy tygodnie. 14 dni zostałam poinformowana, że naprawa przedłuży się. Czy jest określony termin, w ciągu ilu dni obuwie powinno zostać naprawione?
Sebastian
  • mar 8 2020
Potwierdzam słowa Marii, korzystałem z tego rzeczoznawcy początkiem roku i reklamacja została uznana przez CCC
Ccc
  • mar 18 2020
Witam u mnie sytuacja taka że ostatni raz kupiłam tam buty zamki uszkodzone A nie uznali reklamacji masakra tyle pieniędzy na marne 3 razy miałam ubrane
Ccc
  • mar 19 2020
Ostatni mój zakup w Ty sklepie
Monika
  • maj 18 2020
Kupilam szpilki lasockiego kosztowaly ok 190 zl no więc kupujac drozsze buty licze na lepsza jakosc zalozylam je raz do samochodu po czym okazalo sie ze maja wade fabryczna sa nie stabilne ,chwiejne dalsze chodzenie w takich szpilkach bylo by nie komfortowe czy reklamacja zwrotu zostanie uznana ??
Anna
  • cze 9 2020
Kupiłam w ccc buty dla córki na przyjęcie. Następnego dnia kiedy przymierzała pełną kreację zauważyłyśmy, że jeden z butów ma pęknięty obcas na całej długości. Niezwłocznie poszłam złożyć reklamację, żądałam zwrotu pieniędzy. Tego samego dnia zakupiłyśmy inne buty, bo były potrzebne na za tydzień, a nie za dwa tygodnie. W dniu wczorajszym odebrałam telefon z salonu gdzie kupowałyśmy buty z informacją, że mogę przyjść wymienić buty. Na moje stwierdzenie, że nie takie były żądania reklamacyjne, pani odpowiedziała tylko, że mam 3 miesiące, aby coś sobie znaleźć w ich sklepie. Czy mają prawo nakazać mi kontynuowanie zakupów w ccc, kiedy ja po takich doświadczeniach mam zamiar unikać zakupów w tej sieciówce... ?
Milena
  • cze 21 2020
Witam. To i ja opiszę swoją sytuację ponieważ jestem przed reklamacja. Mąż kupił buty adidasy w CCC. Koszt 200 zł. Typ materiału - zamsz. Wiadomo zamsz niestety się brudzi a ja nie o lubie brudnych butów [kto lubi?] po 2 tyg użytkowania i czyszczenia środkiem do butów, produkt nie dość że zmienił kolor to i noski jak i większość podeszwy się odkleily. Mąż stwierdził że nie ma co reklamować za cytuję - "po co je czyscisz?" buty za 200 zł noszone zaledwie 2 tyg [nie codziennie ponieważ było ciepło więc klapeczki wskoczyly] umyte 4 x [boki podeszwy gabeczka z ciepłą wodą] buty się rozlatuja! Co robić?
    czyuzna.pl
    • cze 29 2020
    Opisać całość, złożyć reklamację i monitorować u nas :) Pozdrawiamy!
Aneta
  • cze 30 2020
Dzień dobry. 25.06.2020r. kupiłam córce sandały na koturnie, Lasocki. Wyglądały bardzo solidnie. Kosztowały 160zl. Dzisiaj podczas potknięcia sandały uległy uszkodzeniu. W jednym z nich oderwały się paski i podeszwa się rozkleiła. Córka chcąc dojść do domu skleiła je dosyć niestarannie klejem do paznokci (taki miała akurat jej koleżanka). Czy jest sens oddawać je do reklamacji? Czy to strata czasu i już po butach?
Ada
  • lip 21 2020
Podzielę się też swoim doświadczeniem z reklamacją w CCC. 2 lata temu kupiłam trampki slip-on, takie "solidniejsze", za 70zł. Już po 2 tygodniach przetarła mi się podeszwa w śródstopiu w obu butach. Poszłam złożyć reklamację, pani ekspedientka była zdziwiona, że trampki za 70zł tak szybko się zniszczyły i stwierdziła, że w takiej sytuacji reklamacja na pewno zostanie uznana. No cóż, niestety również dowiedziałam się, że używałam butów niezgodnie z przeznaczeniem :) Może trzeba było je bardziej skrupulatnie wyczyścić przed oddaniem, chociaż... wtedy pewnie dowiedziałabym się, że to przez stosowanie niewłaściwych detergentów. Od tej pory kupuję w CCC tylko na promocji i tylko buty 'na jeden raz', na różne bale, obrony itd.
Ricka
  • sie 11 2020
Też reklamowalam buty firmy Lasocki, bo rozpadly sie po jednym noszeniu, ale reklamacji nie przyjęto... Stwierdzili, że nieprawidlowo uzytkowane. Dla mnie to jawne oszustwo, a firma Lasocki- cóż, szkoda słów
Agnieszka
  • wrz 24 2020
Witam, kupiłam za 120 zl buty dla dziecka, Adidasy firmy "adidas" po niecałych 3 tygodniach zaczyna odklejać się podeszwa. Czy jest możliwość naprawy ? Albo wymiany? I czy jeżeli kupiłam buty w innym miescie mogę oddac je w innym ?
justa
  • sty 2 2021
A ja nie mam żadnej odpowiedzi na złożoną reklamację. Dzisiaj mija 16ty dzień kalendarzowy od potwierdzenia otrzymania zepsutego obuwia przez CCC. Załączyłam formularz reklamowy wraz z paragonem i wszystkimi danymi kontaktowymi. Żądałam wymiany. I teraz ani butów, ani pieniędzy..ani żadnej informacji.
maadziaa1
  • sty 4 2021
Dzień dobry. Zakupiłam buty zimowe w CCC. Buty wykonane sa z łączonych materiałów. Mają przeszycia na przodzie buta. I właśnie te przeszycia bardzo mocno obciskają palce. Czy jest to powód aby zareklamowac uty?
Barbara
  • maj 9 2021
Kupiłem buty raz ubralem na spacer po powrocie okazało się że mam zafarbowane skarpetki chce zwrotu pieniędzy.
Adam
  • sie 11 2021
Kupiłem buty marki Lasocki po 3 tygodniach szwy na wierzchu popekaly w 60% w drugim bucie 20 % zaznacze ze buty nie były za ciasne,dziś przyszla odpowiedz ze reklamacja byla niezasadna to jest jakiś absurd ,nigdy nie kupię butów tej marki nie dość ze są drogie to klijenta traktuję się glupca
Als
  • wrz 29 2021
Wczoraj zgłosiłem rano reklamację w ccc. Pękły mi podeszwy, w sumie zrobiły się dziury na linii wzoru podeszwy Buty kupiłem w marcu, użytkowane były później. Rano zaniosłem do sklepu, wieczorem sprawdziłem status reklamacji, wpisując kod. Piszę że Reklamacja rozpatrzona, prosimy o kontakt ze sklepem. Czy to oznacza, że dostałem reklamację pozytywną ? W tak szybkim czasie ?
Najnowsze wpisy
  • Jak zorganizować wymianę prezentów w rodzinie lub wśród znajomych?
  • Odpowiedź na reklamację WZÓR
  • Odrzucenie reklamacji WZÓR do wypełnienia
  • Protokół uszkodzenia przesyłki WZÓR
  • Reklamacja do biura podróży WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja bez paragonu CZY jest możliwa w 2021 roku?
  • Reklamacja usługi fryzjerskiej wzór
  • Czas rozpatrzenia reklamacji [TERMIN w 2022]
  • Zwrot towaru zakupionego przez internet WZÓR
  • Reklamacja usługi kosmetycznej WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja mebli WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja usługi WZÓR do wypełnienia
  • Reklamacja okien WZÓR do wypełnienia
  • Brak odpowiedzi na reklamację – co dalej?
  • Uznanie reklamacji WZÓR do wypełnienia!
  • Wzór reklamacji towaru uszkodzonego 
  • Reklamacja telefonu WZÓR do wypełnienia
  • Co zrobić, gdy reklamacja została odrzucona? WZÓR odwołania
  • Reklamacja montażu drzwi – wzór, przykład, opis
  • Wygięty telefon Huawei – reklamacja i co dalej
Reklama

Reklamacja uszkodzonej przesyłki WZÓR

Previous thumb

Monitoring reklamacji w czyuzna.pl - jak działa

Next thumb
Scroll
Najciekawsze artykuły
  • Co zrobić, gdy reklamacja została odrzucona? WZÓR odwołania
  • Reklamacja montażu drzwi – wzór, przykład, opis
  • Wygięty telefon Huawei – reklamacja i co dalej
  • Reklamacja obuwia Deichmann, tak firma uznaje reklamacje
  • Uznana reklamacja odzieży – o czym pamiętać (przykłady)
  • Skrzypiące buty i uznana reklamacja? To możliwe!
  • Reklamacja obuwia sportowego – sprawa sądowa
  • Jak złożyć reklamację usługi kurierskiej – wszystkie przypadki
  • Reklamacja obuwia CCC, tak firma uznaje reklamacje – 10 przykładów
  • Reklamacja uszkodzonej przesyłki WZÓR
  • Informacje o danych osobowych (RODO)
  • Polityka Cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
©2018-2021 Czyuzna.pl REDAKCJA Czyuzna.pl: Energetyka 2/18 62-510 Konin woj. wielkopolskie. WYDAWCA i ADMINISTRATOR DANYCH: Grzegorz Szwaciński NIP: 665-259-59-85 REGON: 369166329