Wybrane reklamacje zgłoszone w czyuzna.pl

-
Reserved (LPP S.A.), opis szkody:
2017-10-29 prucie szwu przy suwaku
UZNANO -
Deichmann Obuwie Sp. z o.o., opis szkody:
2019-02-14 Rozklejenie gumy przy palcach.
UZNANO -
Orsay (Ordipol Sp. z o.o.), opis szkody:
2019-03-06 Pęknięcie gumy w pasie.
UZNANO -
Agata S.A., opis szkody:
2019-03-06 Spalona emalia mimo użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Brak instrukcji obsługi w opakowaniu.
NIE UZNANO -
CCC S.A., opis szkody:
2019-03-11 Odklejenie podeszwy i śródstopia w lewym bucie oraz odklejenie czubka w prawym bucie.
UZNANO
jak działa czyuzna.pl

dodawanie reklamacji
Dodanie reklamacji oraz jej adresata w czyuzna.pl to wpisanie jej do ogólnodostępnej bazy danych reklamacji. Dzięki temu reklamacja działa długoterminowo na wizerunek firmy.
dodaj reklamację
odbierz wynik reklamacji


dodaj reklamację w czyuzna.pl, serwis poinformuje firmę o zgłoszeniu


wynik zostanie przypisany do profilu firmy i udostępniony w serwisie

zgłoś reklamację do firmy


dodaj zgłoszenie w czyuzna.pl


serwis poinformuje firmę o monitoringu


odbierz wynik i uzupełnij w czyuzna.pl
Monitoring reklamacji
Monitoring reklamacji polega na dodaniu reklamacji do czyuzna.pl tuż po zgłoszeniu - w trakcie rozpatrywania jej przez firmę. Czyuzna.pl poinformuje firmę, że reklamacja jest obserwowana przez Serwis, a jej wynik zostanie udostępniony w ogólnodostępnej bazie. W ten sposób czyuzna.pl nakłania firmę do rzetelnego rozpatrzenia reklamacji.
monitoruj reklamacjęsprawdź firmę
Dzięki sprawdzeniu firmy w czyuzna.pl dowiesz się jak firma podchodzi do reklamacji oraz jakiego rodzaju produkty i usterki są reklamowane przez innych użytkowników
sprawdź firmę
wyszukaj firmę i powiązane reklamacje


sprawdź statystyki i konkretne przypadki reklamacji


podejmij dobrą decyzję zakupową lub złóż przekonującą reklamację
Korzyści, czyli co daje czyuzna.pl?


NAGRODŹ BĄDŹ UKARZ
Dodaj reklamację i zmobilizuj firmę do rzetelnego rozpatrywania reklamacji w przyszłości.

BĄDŹ PARTNEREM
Łącz siły z innymi użytkownikami czyuzna.pl i stań się równorzędnym partnerem dla adresata reklamacji.

BĄDŹ NIEPODWAŻALNY
Reklamacja i jej wynik, oparte na faktach, nie mogą być podważone komentarzem, bądź opinią.

ZWIĘKSZ SWOJE SZANSE
Monitoruj reklamację i zwiększ szanse na jej pozytywne rozpatrzenie.

SZANUJ SWÓJ CZAS
Moniotruj i uniknij odwołań, ponownych reklamacji, wizyty u rzecznika, itp.

KORZYSTAJ ZE SWOICH PRAW
Serwis automatycznie przypomni Ci o istotnych terminach dotyczących monitorowanej reklamacji.

DOWIEDZ SIĘ CZY UZNA
Kupuj świadomie, przed zakupem sprawdź czy masz szansę na rzetelną reklamację.

REKLAMUJ SKUTECZNIE
Znajdź podobne usterki oraz zgłoszenia i przygotuj skuteczne zgłoszenie reklamacyjne.

o serwisie
Krajowy Rejestr Reklamacji czyuzna.pl przyjmuje, przechowuje, monitoruje, udostępnia i nagłaśnia informacje o zgłoszonych reklamacjach. Celem czyuzna.pl jest zapewnienie rzetelnego rozpatrywania reklamacji naszych użytkowników.
Dane o reklamacjach (zgłoszenia reklamacyjne) dostarczają do rejestru czyuzna.pl użytkownicy, którzy zgłosili reklamację zakupionych produktów i usług. Dzięki powiązaniu zgłoszeń z marką sprzedawcy serwis wywiera na nią miękki wpływ, skłaniając sprzedawców i producentów do rzetelnego rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych.
W szczególności czyuzna.pl umożliwia:
- dodanie rozstrzygniętej reklamacji,
- monitorowanie reklamacji (zgłoszenie w toku rozpatrywania),
- sprawdzanie profili sprzedawców (% uznanych reklamacji).
